آهنگ های پیشواز شهرزاد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آهنگ های پیشواز شهرزاد
نوشته شده در سه شنبه 18 خرداد 1395
بازدید : 3281
نویسنده : Mohammad
کد های پیشواز آهنگ های سریال شهرزاد

http://cdn.mashreghnews.ir/files/fa/news/1395/1/25/1560402_250.jpg

خداحافظی تلخ
۲۲۱۲۶۸۰ به خداحافظی تلخ تو
۲۲۱۲۶۸۱ با چراغی همه جا گشتم
۲۲۱۲۶۸۲ خاطرات تو و دنیای مرا
کد های پیشواز آهنگ های سریال شهرزاد
ماه پیشونی
۲۲۱۲۶۷۵ میون این همه سرگردونی دل من گرفته
۲۲۱۲۶۷۶ خندهامو با تو از نو ساختم
۲۲۱۲۶۷۷ ای گل بهارم دشت لاله زارم قلب داغ دارم
کد های پیشواز آهنگ های سریال شهرزاد
افسار ( نه )
 ۲۲۱۲۶۵۶ گفته بودم بی تومی میرم
۲۲۱۲۶۵۷ قصد رفتن کرده ای
۲۲۱۲۶۵۸ سخت می گیری به من

کد های پیشواز آهنگ های سریال شهرزاد

شهرزاد ( دل مغموم)

۲۲۱۲۶۵۳ – تو رو از دور دلم دید اما
۲۲۱۲۶۵۴ – آه ای دل مغموم آروم باش آروم
۲۲۱۲۶۵۵ – نیستی اما هنوزم کنارمی

کد های پیشواز آهنگ های سریال شهرزاد

کجایی

۲۲۱۲۶۴۵ – یه پاییز زرد و زمستون سرد و
۲۲۱۲۶۴۶ – یه دنیا غریبم ، کجایی عزیزم
کد های پیشواز آهنگ های سریال شهرزاد
به رسم یادگار

۲۲۱۲۶۴۷ – نشد با شاخه هام ، بغل کنم تو رو
۲۲۱۲۶۴۸ – قدیما هرگلی ، شناسنامه داشت
۲۲۱۲۶۴۹ – تو داری از خودت ، فرار میکنی
کد های پیشواز آهنگ های سریال شهرزاد
همخواب

۲۲۱۲۶۵۰ – دلتنگم و با هیچکسم میل سخن نیست
۲۲۱۲۶۵۱- پیش تو بسی از همه کس خوارترم من
۲۲۱۲۶۵۲ – بر بی کسی من نگر و چاره من کن

http://negarfilm.com/wp-content/uploads/2016/05/photo_2016-01-05_12-57-08.jpg



:: موضوعات مرتبط: كد آهنگ پيشوازمحسن چاوشی , ,
:: برچسب‌ها: آهنگ پیشواز , پیشوازایرانسل , آوای انتظار , شهرزاد , اهنگ شهرزاد , کدپیشوازایرانسل , پیشوازهای ایرانسل ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: